    From: "matka zgwałconej" <c...@d...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zgwalcono mi dziecko!!! Pomocy!!!
    Date: Tue, 28 Dec 2004 12:49:46 +0100

    Witam,
    dziękuję bardzo wszystkim dobrym ludziom za pomoc.
    Niestety nie opisałam bardzo dokładnie całego zdarzenia bo pierwszy raz
    korzystam z jakiejkolwiek grupy i nie wiedziałam czy jak za dużo napiszę to
    nie znajdzie się jakiś idiota co karze mi czytać netykietę.
    Sprawa jest tego typu że córka poznała go na ławce przed blokiem ,jest
    bardzo dziecinna i naiwna nie wyczuwała zagrożenia z jego strony.Ona się
    jemu przedstawiła i powiedziała że ma 14 lat,więc doskonale wiedział że jest
    nieletnia.Poza tym alkohol wlał jej na siłę do buzi.Zresztą do końca nie
    wiemy co to dokładnie było,bo córka mówi że "odjęło jej po tym ręce i nogi"
    nie miała siły się bronić.Rzucił ją na ziemię i rozbierał a kiedy córka się
    usiłowała bronić bił ją otwartą dłonią po twarzy(swoją drogą wiedział jak
    bić żeby nie zostawiać śladów).Kiedy już go błagała żeby nie robił krzyknął
    do niej z agresją żeby się zamknęła bo on musi to zrobić bo nie miał
    dziewczyny od trzech miesięcy.
    To tyle gwoli ścisłości ,nie mówię że moja córka jest aniołkiem ale po
    żadnych imprezach się nie włóczy ma na to jeszcze czes jak będzie
    starsza.Teraz ma szkołę i naukę.Jakby ktoś chciał i zadał sobie więcej
    trudu-pan Lawa w szczególności-to napisałby do mnie po więcej szczegułów
    anie rżną mądrzejszego od radia.Moja rada na przyszłość:proszę się tak nie
    wymądrzać bo zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i pana oleje albo nawsadza
    ile wlezie .Ja tego nie zrobię bo szkoda mi słów na kogoś takiego,poczekam
    aż znajdzie się ktoś bardziej wygadany niż ja.