  • Data: 2004-12-28 16:26:09
    Temat: Re: Zgwalcono mi dziecko!!! Pomocy!!!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    matka zgwałconej wrote:

    > Niestety nie opisałam bardzo dokładnie całego zdarzenia bo pierwszy raz
    > korzystam z jakiejkolwiek grupy i nie wiedziałam czy jak za dużo napiszę to
    > nie znajdzie się jakiś idiota co karze mi czytać netykietę.

    Karze? Za co karze? Poza tym czy czytanie netykiety to taka straszna kara?

    > Sprawa jest tego typu że córka poznała go na ławce przed blokiem ,jest
    > bardzo dziecinna i naiwna nie wyczuwała zagrożenia z jego strony.Ona się
    > jemu przedstawiła i powiedziała że ma 14 lat,więc doskonale wiedział że jest

    Pierwsza ważna informacja, która została pominięta.

    > nieletnia.Poza tym alkohol wlał jej na siłę do buzi.Zresztą do końca nie

    Druga ważna informacja, która została pominięta.

    > wiemy co to dokładnie było,bo córka mówi że "odjęło jej po tym ręce i nogi"
    > nie miała siły się bronić.Rzucił ją na ziemię i rozbierał a kiedy córka się
    > usiłowała bronić bił ją otwartą dłonią po twarzy(swoją drogą wiedział jak
    > bić żeby nie zostawiać śladów).Kiedy już go błagała żeby nie robił krzyknął

    Błąd rzeczowy - bicie dłonią na płask też zostawia ślady. Słabo
    widoczne, ale zostawia. Tylko obdukcję trzeba zrobić nieco wcześniej,
    niż 2 tygodnie po zdarzeniu.

    No, chyba że tylko ja jestem taki wrażliwy, że u mnie obdukcja wykazała
    ślady uderzenia dłonią na płask.

    [ciach]

    > starsza.Teraz ma szkołę i naukę.Jakby ktoś chciał i zadał sobie więcej
    > trudu-pan Lawa w szczególności-to napisałby do mnie po więcej szczegułów
    > anie rżną mądrzejszego od radia.Moja rada na przyszłość:proszę się tak nie
    > wymądrzać bo zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i pana oleje albo nawsadza
    > ile wlezie .Ja tego nie zrobię bo szkoda mi słów na kogoś takiego,poczekam
    > aż znajdzie się ktoś bardziej wygadany niż ja.

    Słuchaj, droga anonimowa rzekomo matko...

    Po pierwsze twoje kaleczenie języka i ogólnie sposób wyrażania nasuwa mi
    podejrzenie, że nie jesteś żadną matką, tylko nastoletnim trollem. Może
    jesteme paranoikiem, ale często się to zdarzało.

    Po drugie, jeśli chcesz jakiejś pomocy, to najpierw trzeba dokładnie i
    bez pominięć przedstawić cały problem. Jeśli pomijasz istotne szczegóły
    - pretensję możesz mieć tylko do siebie.

    Po trzecie moje odpowiedzi BYŁY pomocą - miały zadanie uświadomić, jakie
    podejście może mieć sąd, prokurator, a przede wszystkim obrońca
    oskarżonego. Telepatów wymiar sprawiedliwości nie zatrudnia, więc do
    prady trzeba dochodzić inaczej. A jak ktoś tylko lamentuje, rwie włosy z
    głowy i woła o pomstę do nieba... cóż, taki ktoś jest żałośnie mało
    wiarygodny. Przemyśl to sobie.

    Po czwarte tę swoją śmieszną 'klątwę' możesz sobie wsadzić... gdzie
    słońce nie dociera.

    Po piąte, i ostatnie: naucz się wreszcie prawidłowo cytować i odpowiadać.