  • Data: 2004-12-28 12:46:37
    Temat: Re: Zgwalcono mi dziecko!!! Pomocy!!!
    Od: bo <b...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    matka zgwałconej wrote:

    > Witam,
    > dziękuję bardzo wszystkim dobrym ludziom za pomoc.
    > Niestety nie opisałam bardzo dokładnie całego zdarzenia bo pierwszy raz
    > korzystam z jakiejkolwiek grupy i nie wiedziałam czy jak za dużo napiszę
    > to nie znajdzie się jakiś idiota co karze mi czytać netykietę.

    Wzburzenie jest zlym doradca. Zbyt emocjonalny stosunek do poisywanych
    zdarzen prwokuje do roznych hmmmm,,, malo przemyslanych odpowiedzi..

    Jakis idiota prawie zawsze sie znajdzie, ale tez znajda sie
    czesto ludzie dobrej woli.
    Prosze sie nie dziwic, ze niektorzy pytaja, czy corka niejest aniolkiem.
    Tak czesto dowiadujemy sie nagle, ze to, co wiemy o swych bliskich to mit.

    Naprawde sad musi sprawe rozwaznie poprowadzic , bo prosze zrozumiec..
    niemozna od razu zamykac czlowieka, dlatego tylko, ze jakas malolata
    powoidziala, ze byla naiwna.
    Moze zastanowi sie pani czy cos pani wie OPROCZ tego,
    co powiedziala corka.
    pamieta Pani ten dzien, gdy corka pijana weszla do domu ?

    Boguslaw