  • Data: 2004-12-28 16:38:25
    Temat: Re: Zgwalcono mi dziecko!!! Pomocy!!!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    matka zgwałconej wrote:

    > Sprawa jest tego typu że córka poznała go na ławce przed blokiem ,jest
    > bardzo dziecinna i naiwna nie wyczuwała zagrożenia z jego strony.Ona się
    > jemu przedstawiła i powiedziała że ma 14 lat,więc doskonale wiedział że jest
    > nieletnia.Poza tym alkohol wlał jej na siłę do buzi.Zresztą do końca nie
    > wiemy co to dokładnie było,bo córka mówi że "odjęło jej po tym ręce i nogi"
    > nie miała siły się bronić.Rzucił ją na ziemię i rozbierał a kiedy córka się
    > usiłowała bronić bił ją otwartą dłonią po twarzy(swoją drogą wiedział jak
> [...]

    Teraz tak ogólnie komentarz do powyższego opisu. Oprócz tego detalu, że
    nie było widać śladów uderzenia dłonią na płask w twarz (bo to
    faktycznie można przegapić - zwłaszcza jeśli ofiara się maskowała potem
    np. pudrem do twazy) całą reszta wygląda... na stek bzdur.

    Siada na ławce, przedstawia się obcej osobie, a ta obca osoba nagle
    wyciąga przygotowaną wcześniej (?) butelkę, rzuca ją na ziemię... i co?
    Nikt nic nie widział? Nikt nic nie słyszał? Córka wraca po skojeniu
    alkoholem i gwałcie i nic po niej nie znać? Nie czuć alkoholu? Nie widać
    dziwnego zachowania? Nic nie jest podarte? Włosy w idelanym porządku? Po
    rzuceniu na ziemię - ubranie jest czyste i nie ma śladów tarzania?
    Gwałciciel dokładnie określa swoje problemy w życiu seksualnym?

    Chyba nawet czytadełka Harlequin powinny być bardziej realistyczne od
    tego opisu.

    W połączeniu z dziwacznym sposobem wysławiania się i zalewem błędów
    językowych - jeszcze bardziej utwierdzam się, że mamy do czynienia z
    jakimś nastoletnim trollem.