  • Data: 2004-12-27 21:03:46
    Temat: Re: Zgwalcono mi dziecko!!! Pomocy!!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cqpr99$nja$1@opal.icpnet.pl...

    > 16 latek może się tak tłumaczyć, pomijając fakt, że tak naprawdę nie
    wiadomo
    > jak było.

    Dochodzi jeszcze wątpliwość, czy wiedział ile dziewczyna ma lat. Kwestia,
    czy na przykład nie wyglądała na lat 15 lat i sprawca ewentualnie działał w
    błędzie. Przy 14-to letniej dziewczynce, to jest możliwe do udowodnienia, a
    i w praktyce się zdarza. Teraz, to odpowiednio zrobiona 12-13 latka może
    spokojnie uchodzić za 15 letnią.

    Oczywiście nie tłumaczy to samego zgwałcenia. Ale jak już tu napisano, to do
    końca nigdy nie wiadomo jak jest w opisanym tu wypadku. Zwłaszcza, że skoro
    matka pisze, ze jej coś podał, to chyba się wcześniej znali. Przecież od
    nieznajomego tego alkoholu czy prochów nie przyjmowała chyba. Pewnie byli na
    jakiejś imprezie. Siłą jej tego do gardła nie wlewał. A później ...
    delikatnie mówiąc sytuacja się wymknęła spod kontroli obydwu stronom być
    może.

    To, ze sprawa trafiła do sądu, to w tym konkretnym wypadku nie musi nic
    oznaczać. Z zasady zajmuje się takimi sprawami sąd, bo podejrzany jest
    nieletni. Prowadzi całe postępowanie. W konsekwencji postępowania może go
    uniewinnić. Z opisu samego zdarzenia widzę, że są całkiem spore na to
    szanse.