  • Data: 2004-12-27 22:10:45
    Temat: Re: Zgwalcono mi dziecko!!! Pomocy!!!
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "matka zgwalconej" <k...@n...pl> napisał
    w wiadomości news:cqptdk$n08$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czyli po prostu gwałciciel mojej córki dalej będzie mógł w majestacie
    prawa
    > robić to co robił do tej pory,
    > chyba że może trafi na dziecko jakiejś pani prokurator lub sędzi
    itp...

    Brednie. Nie możliwości by było inaczej niż stanowią w tym wypadku
    przepisy prawa. Nieletni może odpowiadać jak dorosły tylko w ściśle
    określonych wypadkach i nie mozna tu nic zrobić aby pociągnąć go do
    odpowiedzialności jak dorosłego w tym wypadku

    > Czytałam gdzieś w internecie o możliwości zakwalifikowania
    nieletniego
    > sprawcy który nie ukończył w chwili popełniania czynu 17 lat ale ma
    > ukończone 15 jako dorosłego jeśli jego przeszłość "nie była
    kryształowa"(a
    > nie była) i jeśli tym czynem miałby być właśnie gwałt .
    > Jeśli ktoś miałby na ten temat szerszą wiedzę ...

    Kolejna bzdura spłodzona przez jakiegoś pismaka

    > otóż ja również nie jestem prawnikiem ale widząc jaki pani prokurator
    ma
    > stosunek do mnie i do całej sprawy zaczynam zastanawiać się czy ona
    czasem
    > nie jest adwokatem sprawcy gwałtu , a samo to że sprawa została przez
    panią
    > prokurator przekazana do sądu dla nieletnich daje temu zwyrodnialcowi
    i jego
    > rodzicom większe uprawnienia w postępowaniu niż miałam do tej pory i
    > zapewne będę mieć ja i moja córka razem.

    To że ktoś trzyma się obowiązującej procedury w zakresie postepowania
    karnego, a nie jest to po twojej myśli, nie oznacza, że broni
    przestępcy. Za parę dni zaczniesz pewnie opowiadać że prokurator i
    sędzia wzięli łapówki, co? Sprawa trafi do sądu dla nielatów i słusznie,
    bo takie są przepisy a nie że tak się podoba prokuraturze lub sędziemu.
    pretensje kieruj na Wiejską do Warszawy, bo środowiska prawnicze od lat
    trąbią o konieczności zmiany ustawy o postępowaniu w sprawach
    nieletnich. Ale panowie posłowie mają ważniejsze zabawy, np. komisje
    śledcze i inne bzdety które do niczego nie prowadzą

    > nie życzę nikomu więc i ci panie JFK żebyś mógł sprawdzić mój punkt
    widzenia
    > i wątpie żebyś mógł lub był wstanie wyobrazic sobie co ja czułam i do
    tej
    > pory czuję , jeśli ten bydlak wpadłby w moje ręce zapewniam cie że
    wolałby
    > obydwie kary razem które wymieniłes niż to co ja bym mu zrobiła...

    Tu w pełni rozumiem twoje stanowisko i rozgoryczenie, ale nie obwiniaj
    ludzi którzy mają związane ręce przepisami jakie muszą stosować (sąd,
    Policja, Prokuratura)

    > doniesienie na polcję złożyłam wraz z mężem już prawie dwa tygodnie
    temu a
    > jak dotąd odbyło się jedynie przesłuchanie mojego dziecka
    > i właśnie dzisiaj dostałam postanowienie o przekazaniu sprawy
    wydziałowi
    > rodzinnemu i nieletnich sądu rejonowego.

    A ską wiesz, że nie przesłuchano np. sprawcy. Musiano to zrobić skoro
    skierowano sprawę do sądu. gówniarza musiano przynajmniej przesłuchać
    jako nieletniego sprawcę czynu karalnego (tak to się nazywa w
    terminologi u.p.n.)

    > Ani policja ani prokuratura o niczym praktycznie nas nie informowały
    nie
    > mówiąc już o takich żeczach jak godność czy poszanowanie .

    A o czym to mieli informować?

    > Nie dostaliśmy nawet od polcji skierowania na obdukcje lekarską

    W 2 tygodnie po gwałcie obdukcja lekarska? zastanów się co miałaby
    wykazać. Zresztą wynika z tego że zeznania córki uznano za wystarczający
    dowód. Mało ci przesłuchania i chciałabyś ciągać jeszcze córkę po
    ginekologach?

    > ani żadnej pomocy psychologicznej

    A skad policja ma brać psychologów i na etaty dla nich skoro nie mają
    paliwa do radiowozów?

    > Do tej pory nie zatrzymano i najprawdopodobniej nawet nie przesłuchano
    > sprawcy .

    Bzdura, zrobiono wszystkie te rzeczy skoro sprawa trafiła do sądu. Nie
    wiesz?! Nie pisz bzdur !

    na koniec dodam, ze rozumiem twoje rozgoryczenie i nie chciałbym znaleźć
    się w takiej sytuacji, jednak swoje pretensje kierujesz w niewłaściwą
    stronę. Organy ścigania nie są po to by egzekwować społeczne poczucie
    sprawiedliwości, a po to by realizować przepisy prawa stanowione przez
    ustawodawcę i tymi przepisami mają związane ręce. rozumiem, ze
    chciałabyś aby gwałciciel twojego dziecka trafił do więzenia i rozumiem
    twoje odczucia. osobiście uważam żr tak powinno być, jednak Sądy,
    policja i prokuratura mogą działać tylko w granicach prawa, a te nie
    pozwalają aby sprawca tego przestępstwa trafił do więzienia Współczuję
    ci tej sytuacji, ale nie obarczaj winą ludzi na których spoczywa jedynie
    obowiązek realizacji ustanowionych przez bandę idiotów przepisów.

    --
    "Nieuprzejmości wybaczaj... uprzejmie odpłacając"
    Sonn: