  • Data: 2014-03-06 14:04:10
    Temat: Re: Zezwolenia na użytkowanie kuchenek gazowych
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Napisz jasno co za broń masz na myśli, to Ci napiszę
    > jasno które argumenty "przecież możesz mieć taką broń"
    > są czystym trollowaniem :P

    Chcę mieć broń, która pozwoliłaby mi obronić moją rodzinę przed
    złodziejami, którzy nie boją się wejść w nocy na moje podwórko lub do
    mojego domu.

    Czyli zwykły wielostrzałowy pistolet (może być z tłumikiem, żeby nie
    budzić sąsiadów).

    Troluję? Doskonale wiem, że policja powinna mi pozwolić posiadać taką
    broń, ale nie pozwala.

    --
    MN