eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZdjęcie simlocka a utrata gwarancjiRe: Zdjecie simlocka a utrata gwarancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "FlashT" <w...@c...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdjecie simlocka a utrata gwarancji
    Date: Sat, 8 Nov 2008 20:13:37 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 45
    Message-ID: <gf4od2$m0k$1@news.onet.pl>
    References: <gf1qkk$86n$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.0811072025550.3824@quad>
    <gf2747$irg$1@news.onet.pl>
    <1...@c...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.167.44
    X-Trace: news.onet.pl 1226171619 22548 217.153.167.44 (8 Nov 2008 19:13:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Nov 2008 19:13:39 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.4325
    X-Sender: ZtKenZKLKb2QfEIrC2Bcsa6HOTlgG3z/
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.3959
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:562640
    [ ukryj nagłówki ]


    Uzytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    news:1e250442-715c-4e24-8c66-b62359248159@c22g2000pr
    c.googlegroups.com...
    > On 7 Lis, 21:06, "FlashT" <w...@c...com> wrote:
    >> To co mowi zacytowany przeze mnie punkt to to, ze sprzedawca / producent
    >> jest zobowiazany do respektowania gwarancji jesli telefon zepsuje sie nie
    >> z
    >> mojej winy, niezaleznie od tego co sobie napisze w umowie... Minimum 2
    >> lata... Przynajmniej ja to tak rozumiem.
    >>
    >> Byla swojego czasu glosna sprawa goscia ktory pozwal +GSM i wygral. Czy
    >> to
    >> nic nie znaczy?
    >>
    >> Pozdrawiam,
    >> FlashT
    >
    >
    > Czytasz co piszesz? A jesli telefon sie zepsul bo dokonales w nim
    > zmian?
    > Podajesz przyklady z uokik, szkoda tylko ze tam pisze magiczne slowo
    > "blokada". Czyli blokada a nie "wgranie nowego oprogramowania".
    >
    > Posluze sie twoim przykladem, wgrywasz swoj OS na laptopa. Latop taki
    > ze wszystko ma zwenetrzne podpinane pod usb. A OS powoduje takie
    > zarzadnie energia ze na usb ciagle masz skoki napiecia. Czy producent/
    > sprzedawca powinien to naprawic?

    Ale zaraz.
    Po 1. skoki napiecia na usb nie sa kontrolwane z poziomu OS a przez plyte
    glowna. Tak na prawde sofwareowo nie da sie popsuc urzadzenia(!!). Sa wirusy
    mieszajace cos w biosie, ale tak, wtedy jak najbardziej gwarancja to
    obejmuje(!!!).
    Po 2. chodzi mi o ORYGINALNY, w pelni supportowany przez tworce telefonu
    system. Nie jakies pierwsze lepsze gowno.
    Po 3. zakladam jakies powazniejsze uszkodzenie, ktore uniemozliwi powrot do
    poprzedniego softu.

    I oczywiscie zakladam, iz wgranie softu zakonczy sie powodzeniem.

    Pozdrawiam,
    FlashT


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1