  • Data: 2008-11-10 08:30:01
    Temat: Re: Zdjecie simlocka a utrata gwarancji
    Od: "FlashT" <w...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    news:1c91abb0-0590-4579-a3ec-c2dc36872fa8@d36g2000pr
    f.googlegroups.com...

    > Jak widac nie za bardzo kumasz o co chodzi. Jak wgrasz sobie progam do
    > podkrecania procka z poziomu windowsa i go spalisz bo program ten przy
    > okazji zmienia wartosci w biosie to nadal masz gwarancje? Bo przeciez
    > skoro mozna taki program wgrac to znaczy ze gwarancja obejmuje takie
    > uskodzenia.
    > Ty zatrzymujesz sie na automatyczniej utracie gwarancji po wgraniu
    > softu. Nie, ta gwarancja traci sie w momencie wyslania do serwisu.
    > Dlaczego? Bo nie moga ZAGWARANTOWAC ze uszkodzenia nie powstaly na
> [...]

    Alez ja to wszystko rozumiem, tylko ze... jak juz mowilem, wgranie samego
    softu omijajacego CID (blokade uniemozliwiajaca wgranie innego softu niz
    rebrandowanego przez Orange w tym wypadku) nie prowadzi do utraty gwarancji.
    Wgranie oryginalnego softu HTC w nie rebrandowanym telefonie tez nie
    prowadzi do utraty gwarancji. A wgranie oryginalnego softu do rebrandowanego
    telefonu juz prowadzi - i to jest chory wymysl Orange. Nie ma tu mowy o
    wgrywaniu czegokolwiek, czego producent nie pozwala wgrywac. To Orange nie
    pozwala.

    Jesli chodzi o spalenie procesora poprzez OC, nie ma problemu z resetem
    biosu i oddaniem komputera do naprawy, a wiec badz co badz gwarancja
    zostanie uznana. Dlatego moj bol polega jedynie na tym, ze telefon sie
    popsuje tak, iz nie bedzie mozliwosci powrotu do rebrandowanego softu.

    Moze jeszcze dodam, iz rebrandowany soft ogranicza mozliwosci normalnego
    korzystania z telefonu, poniewaz zre tyle pamieci, iz telefon zawiesza sie
    srednio co kilka godzin.