  • Data: 2009-02-03 23:35:51
    Temat: Re: Zbrodniarze [Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2]
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tristan napisał:
    > Tak... Tylko narkotyki są nieszkodliwe w ilości zdążającej do zera, podobnie
    > jak arszenik.

    Bredzisz. Nie wiem po co. Albo dyskutujemy poważnie, albo to nie ma sensu.

    > Biednyś, jak błogosławiony narkotykami być musisz.

    Rozumiem, że zęby wyrywasz sobie na żywca?
    Operacje też chciałbyś żeby robiono na żywca bez znieczuleń - O ZGROZO!
    - narkotykami ?
    A po operacjach broń Boże nie podawano tramadolu, morfiny itd. bo to - 0
    ZGROZO! - narkotyki?
    Oczywiście cierpiący na dolegliwe bóle - np. reumatyczne - też wg Ciebie
    nie mają prawa do brania narkotyków. Mają cierpieć bo ból uszlachetnia?

    > Krzywdzi. podałem listę krzywd. Więc nie będę się powtarzał.

    Nie dostrzegłeś, że ta lista krzywd jest wynikiem prohibicji, a nie
    samej narkomanii.

    Arek