    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zbieg wykroczeń
    Date: Sat, 6 May 2023 08:22:49 +0200
    <_nC4M.130608$8YCb.84192@fx03.ams1> <u2vajt$jjf$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <ixH4M.170791$m9Mb.140552@fx04.ams1>
    <u30iek$lnn$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <qpX4M.762511$QS94.277458@fx10.ams1>
    <u31vc8$lnm$15$Shrek@news.chmurka.net>
    <Pe15M.132656$z1hf.114241@fx05.ams1>
    <m...@4...net>
    <ptf5M.2908620$Z549.1339848@fx15.ams1>
    <u340ks$roi$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <cGf5M.2908622$Z549.690010@fx15.ams1>
    <u341i9$roi$2$Shrek@news.chmurka.net> <Uuh5M.802346$BiG3.8576@fx11.ams1>

    > A motorem jeździć masz obowiązek?

    Nie idzmy tą drogą.

    > To już prędzej powiedz, że nie masz
    > obowiązku mieć telefonu z gps'em,

    Akurat w zasadzie to trochę mam - wynika to z obowiązków służbowych. Z
    tym że ani pracodawca ani panstwo nie ma danych o mojej geolokacji -
    przynajmniej teoretycznie. Oczywiście może zapytać o to googla, ale nie
    jest to tak że na swoich serwerech może zbierać dane o geolokacji
    każdego obywatela. No i możesz GPSa wyłączyć. Oczywiście googlowi nie
    wierzę, ale mimo wszystko to nie opresyjne państwo.

    > A jak masz to i tak wiedzą gdzie się
    > znajduje telefon. No można wyłączać jak nie używasz.

    Nie do końca - dane z GPSu to ma raczej google, z BTSów mają operatorzy
    i państwo ma do nich jednak ograniczony dostęp.

    > No bo co prawda wielu jeżdzi jak idioci, ale z ograniczoną energią
    > kinetyczną i brakiem pancerza zwykle szkodzą sobie dużo bardziej niż
    > innym.

    Dokładnie - więc nie jest to tak duży problem społeczny. Szkodzą głównie
    sobie. Choć ta energia wcale tak mała nie jest i mocno punktowa.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!