    From: "SJS" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zatrzymanie siłą przez ochronę + olewka policji
    Date: Tue, 8 Apr 2008 09:03:36 +0200

    > nie, dzis zlodziej nie wlamuje sie z bronia palna, brak ci wyobrazni.

    Być może brak mi wyobraźni tylko ja mam wiedzę z której wynika:
    - włamanie na parter domku - właścicel szarpie się z jednym z włamywaczy,
    zdziera mu maskę, zostaje zabity,
    - włamanie na parter domku - kobieta odruchowo zbiega na dół, dostaje
    postrzał w brzuch,
    - włamanie przez wyłaz do komina, własciciel domku miał tego dnia pobrać z
    banku 100 tysięcy zł, przestępcy są uzbrojeni, własciciel nie, na jego
    oczach zabijają kolejno dwoje dzieci aby wymusic pieniądze, do dziś
    przywódca tej grupy bandyckiej jest na wolności,

    to tak abyś nie twierdził, że nie wiedziałeś - od dziś wiesz - jeśłi nadal
    będziesz przeciw normalnemu dostępowi do broni to znaczy - albo głupek albo
    działasz na rzecz przestępców
    SJS