  • Data: 2008-04-08 13:28:16
    Temat: Re: Zatrzymanie siłą przez ochronę + olewka policji
    Od: "Troll" <w...@d...mnie> szukaj wiadomości tego autora

    > Być może brak mi wyobraźni tylko ja mam wiedzę z której wynika:
    > - włamanie na parter domku - właścicel szarpie się z jednym z włamywaczy,
    > zdziera mu maskę, zostaje zabity,
    > - włamanie na parter domku - kobieta odruchowo zbiega na dół, dostaje
    > postrzał w brzuch,
    > - włamanie przez wyłaz do komina, własciciel domku miał tego dnia pobrać z
    > banku 100 tysięcy zł, przestępcy są uzbrojeni, własciciel nie, na jego
    > oczach zabijają kolejno dwoje dzieci aby wymusic pieniądze, do dziś
    > przywódca tej grupy bandyckiej jest na wolności,

> [...]

    bardziej sklanialbym sie q temu by cie nazwac zwyklym igoorantem (tak jak
    ziobro i obrona konieczna), dobrze uzasadnil to (nazwiska nie moge sobie
    przypomniec, taki lysy, byly policjant, chyba tez posel) gosc w magazynie 24
    na tvn, obecnie przy klotni przy szklance piwa daja sobie w morde, pozniej
    dadza sobie kulke, wiecej to szkody niz pozytku przyniesie,m z zreszta
    obecne przepisy zezwalaja na uzysklanie zezwolenia na posiadanie broni <W
    DOMU>, trzeba tylko chciec i jakos to uzasadnic.

    P.