    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zapowiedzi przedślubne
    Date: Mon, 01 Mar 2010 13:12:59 +0100
    <hmdsah$ksr$1@inews.gazeta.pl> <hme5jf$ibr$2@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <hmeqpi$k88$1@news.onet.pl> <4b8afa5c$1@news.home.net.pl>
    <hmf0vi$a7r$2@srv.cyf-kr.edu.pl> <hmfr7f$ig0$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <hmfsqv$mgs$1@news.onet.pl>
    <4b8b7e56$1@news.home.net.pl> <hmfvl1$u74$1@news.onet.pl>
    <4b8b8792$1@news.home.net.pl> <hmg175$1rr$4@news.onet.pl>
    <4b8b8acc$1@news.home.net.pl> <hmg28n$66n$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <hmg3fb$9hr$1@news.onet.pl>
    <4b8b9504$1@news.home.net.pl> <hmg5a1$bus$3@news.onet.pl>
    <hmg7rc$979$2@atlantis.news.neostrada.pl> <hmg880$mvk$2@news.onet.pl>
    <hmg9o2$do7$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hmg9ui$rsq$1@news.onet.pl>

    W dniu 01-03-2010 12:54, Liwiusz pisze:

    > A co mnie interesują poglądy wymarłego szczepu indian Maczo Piczo? Żyję
    > w takim, a nie innym kręgu kulturowym, i operuję takimi, a nie innymi
    > definicjami, nawet jeśli prywatnie nie wierzę w dogmaty religijne.

    To gdzie Ty żyjesz? Bo nie we współczesnej Europie.
    Twoja definicja może być godna uznania (chociaż jako dziecko rodziców,
    którzy się przez pół małżeństwa żarli na oczach dzieci, zamiast rozwieźć
    się i ułożyć sobie życie od nowa, uważam, że to czyste doktrynerstwo
    osoby pozbawionej empatii) na pewno nie jest powszechna w naszym kręgu
    kulturowym.

    > Mogę uznawać małżeństwo za kontrakt dożywotni, tak jak Ty uznajesz to za
    > umowę na czas nieokreślony, będziemy się spierać, która definicja jest
    > lepsza?

    W nosie mam jaka jest Twoja definicja na Twój prywatny użytek.

    Napisałeś, że _Twoja_ definicja jest "powszechnie obowiązująca od
    tysięcy lat".

    Oczywiście to jest taka piramidalna bzdura w każdym słowie, że trudno o
    komentarz.

    Ale udawanie, że to nie Twoja bzdura jest zaklinaniem rzeczywistości.

    A może Ty naprawdę wierzysz, że żyjesz od tysięcy lat i jesteś
    stanowiącym prawa władcą wszechświata???

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813