  • Data: 2010-03-03 07:13:29
    Temat: Re: Zapowiedzi przedślubne
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Kynocephalos pisze:

    > Nie jestem pewny czy rozumiem, co chciałeś tu wyrazić, ale (na co ci już
    > zwrócono uwagę) nikt do tej pory w wątku nie zalecał celowego mówienia
    > nieprawdy.

    Przypominam, że zaczęło się od hipokryzji - czyli mówienia jednego, a
    robienia czegoś zupełnie innego.

    > Poddałeś w wąpliwość potrzebę niewyrażania głośno niektórych myśli, a osobę,

    Nie zrozumiałeś albo nieuważnie czytałeś. Patrz wyżej.

    > która nie wykazywała takiej wstrzemięźliwości z uznaniem
    > przeciwstawiłeś "wazeliniarzom".

    Liwiusz de facto zmienił temat i nie uprzedził o tym - ja pisałem o
    osobie, która czynem ni słowem nie kłamie. On - jak się okazało - zaczął
    pisać o kimś, co gada "co mu ślina na język przyniesie".

    Stąd pewne nieporozumienie.

    > Nie Liwiusz, lecz ty zmieniasz konteksty i mylisz mówienie całej prawdy z
    > mówieniem tylko prawdy.

    Odwrotnie.

    > W rezultacie od krytyki "niedomówień" przechodzisz za
    > Przemkiem do pochwały "milczenia w jakimś temacie".

    Nadal nie łapiesz.