  • Data: 2011-08-17 10:23:52
    Temat: Re: Zapłata za sąsiadkę z mojego rachunku
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 12:18:26 +0200, Kamil napisał(a):

> [...]

    Dobra, podaj mu, niech tez coś ma chłopak ;)

    Większość czytników news znajduje posty, podając im Message-ID. Jeśli nasz
    domyślny klient NNTP jest poprawnie skonfigurowany - wystarczy wpisać w
    oknie przeglądarki internetowej np. news:e85nld$npc$1@nemesis.news.tpi.pl
    lub news://news.gazeta.pl/e85nld$npc$1@nemesis.news.tpi.
    pl (wtedy wiadomość
    zostanie pobrana z podanego przez nas serwera usenetu). Posiadacze
    Thinderbirda, mogą skorzystać z plug-inu MessageID-Finder
    http://messageidfinder.mozdev.org/
    Posty archiwalne (ale z polskich grup dyskusyjnych) można szukać na
    serwerze news-archive.icm.edu.pl. "Świeże" artykuły można znaleźć poprzez
    stronę www.klub.chip.pl/astronom/newsportal/search.php

    Lub ostatecznie tak:
    http://groups.google.pl/advanced_search
    widać sekcję "message-id"? ;)

    Uff.....dosyć dobrych uczynków na dzisiaj ;)