  • Data: 2011-08-17 12:20:35
    Temat: Re: Zapłata za sąsiadkę z mojego rachunku
    Od: bzdreg <b...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-17 13:50, Kamil pisze:

    > A jak "zaatakuje powódż" to lecisz pierwszy po kasiorę do MOPSów/GOPSów i
    > rzondu :)))

    To oszczerstwo. Jest karalne.
    (Mieszkam na górce, powódź mi nie grozi :P )

    ... a parę tygodni temu rozeźliłem się, jak pokazywali w tv babę, która
    się żaliła, że trzeci dom wybudowali i trzeci raz im zalało.
    ... bym tę babę (przed kopnięciem gdzie należy) zapytał "to dlaczego,
    głupia k.. nie wybudowaliście na palach?"

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.