  • Data: 2011-08-17 10:14:43
    Temat: Re: Zapłata za sąsiadkę z mojego rachunku
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Aug 2011 11:27:40 +0200, mvoicem napisał(a):

    > Liwiusz wie co to jest message id, ale chciał Ci dać do zrozumienia,
    > że posługujesz się wymierającym sposobem wskazania posta,

    Nie interesuje mnie co on myśli.
    Message-id powiadasz jest WYMIERAJĄCYM sposobem wskazywania postów?
    A co mam mu, wskazywać link do google?
    A może do gazety.pl?
    A dlaczego nie do onetu? ;)

    > który dzisiaj jest po prostu mocno niewygodny dla czytających.

    jeżeli ktoś jest bezmyślnym klikaczem-myszkowym i nie wie co to np. CMD,
    konsola - to mi to lotto - równie dobrze może wrócić do piaskownicy. Albo i
    na drzewo z powrotem.

    > Myślę też, że lada chwila zniknie możliwość wyszukiwania po messsageid w
    > googlach

    A dlaczego w goglach?
    Przecież wystarczy że klient "przeszuka" swoją bazę która ma lokalnie :)
    Bo nie podawałem ID do innego serwera/grupy/ nawet nie do innego wątku.

    > (kiedyś np. działało wklejenie messageid w pasek googli,
    > dzisiaj trzeba wchodzić w zaawansowane wyszukiwanie).

    Coś Ty się tak uczepił tych googli?
    To jakaś słuszna i jedyna metoda czy co?

    > Czyli wszystko pod Windowsa i jakieś takie niszowe jakby ...

    To ołtluk nie jest niszowy i może go liwiusz używać ;)
    Nawet mu nie sugeruj nixów czy linuxów, bo to byłaby jeszcze większa
    tragedia :)