  • Data: 2010-01-31 15:34:41
    Temat: Re: Zapis w akcie notarialnym.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/31/2010 7:02 AM, stebi wrote:

    > Nie wiem, co jest napisane w umowie między deweloperem, a firmą
    > montującą monitoring, bo tej umowy nie widziałem. Mam tylko w akcie
    > notarialnym zapis, że zobowiązuje się do podpisania umowy z firmą X na
    > monitoring i konserwację monitoringu.

    No to zdecyduje się wreszcie co masz w akcie notarialnym.

    czy tak jak pisałeś poprzednio ze zobowiazujesz sie ponosic koszty
    monitoringu

    czy tak jak teraz ze zobowiazujesz sie na podpisanie umowy z firmą X na
    monitoring i konserwacje.

    Koniec dyskuysji, dopoki nie wrzucisz skanu aktu, bo za czesto zmieniasz
    zdanie.