    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zamykanie KK mBank - mega szybkosc
    Date: Sun, 04 May 2008 13:49:32 +0200

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 03 maj 2008 22:40
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > 3) oznaczenie miejsca zamieszkania i adresu, adres do doręczeń
    > przedsiębiorcy oraz adres, pod którym jest wykonywana działalność
    > gospodarcza, a jeżeli przedsiębiorca wykonuje działalność poza
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > miejscem zamieszkania - adres głównego miejsca wykonywania
    > działalności i

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > oddziału, jeżeli został utworzony; ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    No a skoro ja wykonuję działalność poza miejscem zamieszania, jednakowoż nie
    w 1 miejscu, a ciągle w innym? To mam w banku podać ,,działalność
    bezdomna''? :D

    > Takie pola masz przy wpisie do EDG (chociaż nazywają to gdzieniegdzie
    > siedzibą), masz też przy wpisie do NIP-1. Wszystko to są pola właściwe dla
    > osób fizycznych, a nie dla prawnych.

    No i tam wpisałem adres zamieszkania, choć w zamieszkaniu mieszkam, a
    działam u klientów.

    > Ja w miejscu zamieszkania nie prowadzę DG i nie mam zamiaru. :)

    Ja również. Jednak na fakturach ma być adres zamieszkania, więc w banku też
    najlepiej, co umożliwi uniknięcie zamieszania, o jakim piszesz :D

    > We wpisie do EDG mam:
    > 1. Adres miejsca zamieszkania
    > 2. Adres głównego miejsca prowadzenia DG

    A jak ktoś nie ma? Ja mam tam przepisane miejsce zamieszkania oraz dopisek
    Teren całego kraju.

    > 3. Adresy miejsc prowadzenia DG (tu może być np. Cała Polska)

    A tego już nie mam. Mam tylko punkt

    ,,3. Adres zakładu głównego, odziału lub innego miejsca wykonywania
    działalności''

    > Oddział mam pod nosem, więc nie problem zanieść aktualny wpis do EDG.

    No ale sam fakt, że zmieniasz te wpisy jak rękawiczki mnie dziwi :D

    > oni sami zmieniają dane na nowe. Jak na złość. :)

    No, tylko 144zł rocznie za to płacisz :D

    > W zeszłym roku przeprowadzałem się 3x.

    o w mordę.... I nie szkoda ci kasy? Wymiana DO, PJ, DR, EDG, zmiany w
    bankach na prywatnych rachunkach.... I pewnie jeszcze jakieś inne
    przyjemności....

    > Główne miejsce prowadzenia
    > DG zmieniałem jak na razie raz. :)

    E, no widzisz, a mówiłeś, że co kwartał to w banku zmieniasz :D

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu