  • Data: 2011-12-31 11:58:24
    Temat: Re: Zamieszki a ubezpieczenie
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (30.12.2011 17:40), sqlwiel wrote:

    > Lepsze odłożone 2k na lokacie minus 500zł (jednorazowo) na porządną
    > blokadę plus odrobina zdrowego rozsądku, niezostawianie auta byle-gdzie
    > itd.

    Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że AC to nie tylko ubezpieczenie od
    kradzieży, ale także od zdarzeń drogowych w których albo jesteś winny,
    albo nie ma winnego, albo winny jest ale nie można go zlokalizować?

    Mi (nie zostawiałem auta byle gdzie, stał albo przed blokiem albo przed
    supermarketem kiedy robiłem zakupy) przez 3 lata:
    - ktoś stuknął na parkingu, zbił 2 lampy, zderzak i trochę jeszcze i
    odjechał - naprawa kosztowała 2 tys zł "po znajomości bez faktury",
    - podczas parkowania na jedynym wolnym miejscu, ale ciasnym - urwałem
    lusterko, roboty na jakieś 600zł, jakbym chciał oryginał (a więc
    rzeczywista strata), to by wyszło ze 2 tysiące.
    - ktoś mi ukradł komplet 4 kół, same felgi i opony to prawie 2 tys, +
    naprawa pogiętych bębnów + pomoc drogowa żeby go jakoś spod bloku
    dotransportować do warsztatu (nie pamiętam ile, ale za darmo to nie było).

    To wszystko przez 3 lata. Śmiem twierdzić że mi się AC zwróciło z nawiązką.

    Ale zgodzę się z tym, że bez sensu jest się ubezpieczać od zdarzeń
    których prawdopodobieństwo jest bliskie 100%. Np. ubezpieczenia emerytalne.

    p. m.