  • Data: 2011-12-31 20:59:52
    Temat: Re: Zamieszki a ubezpieczenie
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 31 Dec 2011 10:35:08 +0100, mvoicem napisał(a):

    > Zwłaszcza AC - nie zwróci Ci więcej niż wartość samochodu w momencie
    > utraty.

    Ale zwróci więcej niż składka a to już jest coś. Ja wykupiłem AC na
    pierwszy rok. Stuk, dostałem kasę, naprawiłem, z naddatku zwróciła się
    jeszcze składka. Fakt że autko trochę straciło bo wymieniane blachy ale
    jeździ i nie musiałem dokładać. Na drugi rok już nie kupowałem AC i
    faktycznie żona się nauczyła jeździć i nie było potrzebne ;-)
    OC generalnie mi się nie opłaca, ale wolę mieć - płacę za spokój. Ostatnio
    zalaliśmy sąsiadów - żona się zagadała przez telefon i u sąsiadów pojawił
    się zaciek. Bez OC może dałbym 100 za puszkę farby i by było ok. Ale skoro
    poszło z ubezpieczenia to sąsiedzi dostali dużo więcej (no bo jak malować
    to przecież całą łazienkę i przedpokój, a malarze sporo biorą, no i jeszcze
    jakby framuga się zaczęła wypaczać...). 5 minut wypełniania formularza i z
    sąsiadów nie mam wrogów, a nawet wręcz przeciwnie - są zadowoleni z tego
    zalania ;-) Mam nadzieję że sąsiedzi z góry też mają OC.

    Pozdrawiam,
    Henry