  • Data: 2003-03-20 09:19:44
    Temat: Re: Zamiana mieszkania
    Od: "monte" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przepraszam że pytam bo to co pan podał to tylko masa nieprecyzyjnych
    > zwrotów Co pan ma na myśli pisząc własnościowe? Czy też spółdzielcze? A
    > jeśli chodzi o spółdzielcze czy ma pan namyśli spółdzielcze lokatorskie?
    > Jaką własność wyodrębnioną czy własnościowe prawo do lokalu?
    >
    > Stan_Z

    Przepraszam. Postaram się wyjaśnic bardziej zwięźle.
    Jestem właścicielem mieszkania lokatorskiego wlasnościowego z wpisem do
    Ksiąg Wieczystych , natomiast mieszkanie na ktore chcę się zamienić ma
    status lokatorskiego spoldzielczego.
    Oba lokale znajdują się w tym samym bloku mieszkalnym.
    Pozdrawiam i mam nadzieję , że trochę bardziej sprecyzowałem problem.