    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zameldowanie a nie zamieszkiwanie
    Date: Fri, 04 Apr 2008 15:04:43 -0500

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > [...]
    >
    > Czekaj.
    > 1. miejsce zamieszkania
    > 2. adres zamieszkania
    > Różnią się, bo adres określa miejsce, ale nie każde miejsce jest adresem
    > (adres stanowi szczegółowszy podzbiór sposobu określenia miejsc).
    > Czy to bubel (jak chce gargamel) to nie wiem, a nuż dopuszczalne jest
    > urzędowe podanie miejsca bez podawania adresu. "Cztery wiorsty
    > od mostu"... ;)
    > IMO na deser:
    > 3. adres miejsca
> [...]

    Dobrze napisałem
    jeśli miejsce zamieszkania ma adres to jest to adres zamieszkania.
    Jeśli miejsce zamieszkania adresu nie ma to delikwent adresu
    zamieszkania nie ma.
    czyli adres zamieszkania to adres miejsca zamieszkania
    z tym, że adres miejsca zamieszkania może nie istnieć.

    Przy okazji, ciekawe czy gosciowi udało się zameldować na 3 peronie
    dworca we Wrocławiu. Swego czawsu urzędnicy mieli z tym ciężki problem.
    Podał adres dworca z dopiskiem peron 3