  • Data: 2006-05-26 16:56:48
    Temat: Re: Zalesianie
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 25 May 2006 10:43:30 +0000 (UTC), Renata Gołębiowska napisał(a):

    > I mówisz, że jak wpisze, to co napisał w poście (np. 'zalesianie' i
    > 'dotacje') to dostanie zero hitów?
    Nie, dostanie ponad 24tys. z tego pierwszych 30 guzik dla niego warte.
    Po wpisaniu 3 pierwszych moich propozycji najlepsze co dla niego, ma na 2
    pozycji, niestety w MSPP, a na pierwszej też ogólnie. Ale jak pisałem,
    rozumiem Twoje intencje. Będziemy dalej na ten temat marnować łącza?

    --
    pozdro
    poreba