  • Data: 2006-12-16 23:28:19
    Temat: Re: Zakup mieszkania: sprzedający wprowadził mnie w błąd
    Od: "Koola" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sprzedawca obiecał ci sprzedać mieszkanie, które ci pokazał. Wg. jego
    > informacji miało takie wymiary.

    Wedlug informacji jakiej udzielil sprzedajacy -nie oznacza to jednak ze
    informacja ta jest prawdziwa lub sprzedajacy nie zna faktycznego metrazu

    > Ty zapewne latasz z reklamacją, jak a paczce chrupek do mleka brakuje
    > kilku płatków do np. 250 gramów...

    Jak bedziesz kupowal samochod to bedzie sie liczylo tylko to jak auto
    wyglada i co o nim powie wlasciciel za to bez znaczenia bedzie dla Ciebie
    rok produkcji (przeciez to tylko jakies glupie cyferki)?

    Wartosc mieszkania ksztaltuje miedzy innymi jego metraz a w tym przypadku
    sprzedajacy przedstawil nieprawdziwe informacje co do metrazu -do tego
    zrobil to swiadomie bo posiadal dokument potwierdzajacy mniejsza
    powierzchnie.

    pozdr.