eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-21 23:16:15
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.04.2024 o 22:48, Kviat pisze:

    > A innych życie polega na atakowaniu.

    Dokładnie - z jakiegoś powodu towarzystwo LGBT atakuje ogół
    społeczeństwa, który generalnie już to kto z kim śpi i jakie ma fetysze
    ma (omen omen) w dupie. Mam znajomego geja i on nic do mnie nie ma -
    podobnie jak ja do niego. Nikt go w pracy nie dyskryminuje - podejrzewam
    że większość nawet nie wie że jest gejem.

    > Może nie musieliby walczyć, gdyby nie byli atakowani?
    > Chyba mają prawo się bronić? Czy nie?

    Ale ja ich nie atakuje - więc niech się ode mnie odczepią.

    > No i wywalczyły.
    > Dzisiaj nikt normalny nie twierdzi, że kobiety nie powinny mieć prawa
    > głosu.

    Dokładnie - ale jak przychodzi do obowiązkowej służby wojskowej albo
    równych zasadach przy emeryturze to już jest wyjątkowa sytuacja - nie
    przypomina ci to prawaków i ich aborcji? ;) Kobiety powinny mieć równe
    prawa (i mają) oraz równe zobowiązania. To się nazywa równouprawnienie.
    Feministki obecnie to jest po prostu związek zawodowy kobiet - one nie
    walczą o równouprawnienie (bo juz nie ma o co walczyć) ale o przywileje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!