eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-09 17:06:38
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-04-09 o 15:54, Olin pisze:

    > Pytanie, co uważasz za naukę.
    > Mnie ten problem jakoś nigdy nie rozpalał, więc nie jestem przygotowany.
    > Szybki gugiel wypluwa coś takiego:
    > https://www.dw.com/pl/dwie-p%C5%82cie-oto-co-m%C3%B3
    wi-na-ten-temat-nauka/a-57068103

    Gdyby dać lewakom wolna rękę i mocniej ich poklepać po pleckach wtedy i
    pedofilię uznają za orientację seksualną. Dedykowane rozważania o tym
    temacie do wyszperania na oksfordach.

    > Nie mam pojęcia, czy powyższe przekona wszystkich członków Konfederosji i
    > ich sympatyków.

    Dwie płcie + reszta z zaburzeniami/odchyleniami/wadami.
    Przy czym zaburzeń umysłowych jest więcej niż zaburzeń
    fizycznych, przynajmniej jeśli gadamy o płci.

    https://img.obrazkowo.pl/images/cd602fc5895b4dc62ea9
    9df67c4538f7.jpg