eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-09 17:17:15
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.04.2024 o 15:54, Olin pisze:

    > Pytanie, co uważasz za naukę.
    > Mnie ten problem jakoś nigdy nie rozpalał, więc nie jestem przygotowany.
    > Szybki gugiel wypluwa coś takiego:
    > https://www.dw.com/pl/dwie-p%C5%82cie-oto-co-m%C3%B3
    wi-na-ten-temat-nauka/a-57068103

    > Nie mam pojęcia, czy powyższe przekona wszystkich członków Konfederosji i
    > ich sympatyków.

    To jest to samo pierdolenie, które powiela kfiatek i nie ma nic
    wspólnego z nauką.
    Jedną z podstawowych czynności życiowych organizmów jest rozmnażanie
    się. A to w większości przypadków(jest kilka odstępstw czy chorób), w
    królestwie zwierząt, możliwe jest tylko przez rozmnażanie płciowe. Żadna
    z wyimaginowanych płci, choćby skały srały, nie rozmnoży się, jeżeli nie
    jest płci męskiej lub żeńskiej. I żadne inne płci też z tego nie
    wynikną. A że ktoś chce nazywać się ONO lub uważa się za jednorożca, to
    są właśnie metafory na podobieństwo tych z biblii.