eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-09 18:18:39
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.04.2024 o 17:30, Shrek pisze:

    > Akurat z tego raczej wynik że płcie są dwie, tylko czasem występują
    > zaburzenia ich rozwoju. Przez analogię - ktoś twierdzi, że u człowieka
    > występują dwie ręce - lewa i prawa, a ty twierdzisz że wariantów rąk
    > jest bardzo wiele,

    Czy ~2% z 7+ mld. to wiele, czy jeszcze za mało żeby uznać, że jednak
    istnieją?

    > bo ktoś może mieć dwie lewe, komuś mogła piła w
    > tartaku urąbać, a są nawet znane przypadki że komuś wyrosła trzecia,
    > więc stwierdzenie że "u ludzi występują dwie kończyny górne - lewa i
    > prawa" jest z gruntu fałszywe.

    Wystarczy, że jednemu wyrośnie trzecia i będzie prawdziwe.
    Trudno zanegować występowanie trzeciej kończyny górnej, skoro to
    wystąpienie nastąpiło.
    To po pierwsze.

    Po drugie, nawet jakby to był tylko i wyłącznie jeden jedyny przypadek,
    to żaden konfederuski idiota nie ma prawa się domagać żeby nie
    przysługiwały takiemu człowiekowi takie same prawa jak każdemu innemu
    tylko dlatego, bo ta trzecia ręka powoduje u niego zaburzenie poczucia
    estetyki (czy czego mu tam w tej jego głowie powoduje).

    Pozdrawiam
    Piotr