eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-10 06:44:39
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.04.2024 o 01:16, Kviat pisze:

    > Inaczej - para wodna, woda i lód, to nie są mieszaniny czegoś w różnych
    > proporcjach. To cały czas ta sama substancja.

    Ale nikt nie twierdzi inaczej - przecież że coś nie wyszło z
    chromosomami nie powoduje że to nie jest człowiek. Ani jak lód zawiera
    pęcherzyki powietrza to nie jest parą. Ani tym bardziej jak jakiś
    student stwierdzi że ten kawalek lodu identyfikuje się jako plazma.

    To jeszcze inaczej - w alfabecie morsa mamy kropki i kreski. Różne ich
    kombinacje dają określone litery. Coś poszło nie tak i odczytana została
    kombinacja która nie określa żadnej litery. Stworzyłeś właśnie nową
    literę czy to błąd w transmisji?
    > Dla ludzi z uprzedzeniami słowo "zaburzenie" (w tym kontekście) jest
    > pejoratywne, a dla normalnych, to zwykłe słowo oznaczające odbieganie od
    > normy - bez osobistych i emocjonalnych konotacji.

    No i? Nie o tym jest dyskusja. Niektórych obraża słowo murzyn. A na
    przykład "naukowcy"z WHO uznali że określenie mapa grypa jest
    niepoprawne bo się kojarzy z murzynami - no kurwa to ja jestem pojebany,
    czy ktoś kto takie rzeczy wymyśla.

    To że komuś się kojarzy że innym się na pewno kojarzy nie zmienia tego,
    że go co opisałeś to są po prostu zaburzenia. I nie - nie powinno się
    zmieniać nauki bo są jacyś ludzie z uprzedzeniami - raz że to bez sensu,
    dwa że niejako te uprzedzenia potwierdza trzy że zaraz dojdziesz do
    "afrodziur" w kosmosie.

    To może choroby też zaczniemy określać jako nieskończoną ilość zdrowia.
    Wszak na przykład manie syfa to żaden powód do dumy i ktoś może być do
    tego uprzedzony. Co dalej - odmowa do stosunku z taką osobą to mowa
    nienawiści?
    > Dopóki mieści się w ramach (od-do) _uznawanych_ za normę, nazywamy taką
    > osobowość (budowę ciała) "normalną", a resztę zaburzoną (albo nazywamy
    > mężczyzną i kobietą, a resztę zaburzoną).

    Dość rozsądna koncepcja!

    > Z tego nijak nie wynika, że istnieje tylko jedna osobowość.
    > Albo tylko dwie płcie.
    > Są samce "alfa" i samice "alfa", a pomiędzy nimi całe spektrum
    > różnorodności - z uwzględnieniem osobowości jak i cech biologicznych

    To teraz samiec beta to oddzielna płeć?

    > Normą jest mężczyzna i kobieta, tu oczywiście zgoda, ale niby jak to
    > powoduje zniknięcie osób, których sklasyfikować do normy się nie da?

    A kto ci takich bzdur naopowiadał? Bo chyba z niewłaściwą osobą dyskutujesz.

    > "W sytuacji gdy wszystkie kryteria są jednoznaczne, możliwe jest
    > dokładne stwierdzenie czy dana osoba jest kobietą czy mężczyzną. Jednak
    > dla każdego wymienionego wyżej kryterium mogą występować transpozycje".
    >
    > Czyli jakiej płci są ludzie, dla którego nie jest możliwe takie
    > jednoznaczne określenie?

    Wychodzi na to że jest to "transpozycja (płci)".

    > Ten cały bełkot o istnieniu pierdyliarda płci, to tylko bełkot,

    W końcu...

    > Wynika tylko i wyłącznie z kompletnego niezrozumienia problemu.
    > To całe spektrum pomiędzy, nazywane dla uproszczenia "trzecią płcią",

    Dla uproszczenia czego? Tej nieskończeniej ilości płci - patrz twoja
    wypowiedź akapit wyżej:P

    > - jak nazwa wskazuje - całe spektrum. Ani jedna "trzecia płeć", ani 1000
    > konkretnych innych płci.

    No jak trzecia, to jednak jedna... Zaczynasz gonić w piętkę;)

    > Jeżeli istnieje taki człowiek - prawda.

    W takim razie podręczniki do anatomii kłamią:P

    > Z faktami się nie dyskutuje.

    Ale napisałeś do autorów podręczników do anatomii że się mylą?

    > Czyli jak się urodzi z trzecią, to już nie jest człowiekiem... bo u
    > człowieka wyróżniamy tylko 4 kończyny?

    No właśnie - co się stanie jak robotnikowi w tartaku rękę upierdoli...
    Czy trzeba zdmieniać podręczniki anatomii bo inaczej nie jest
    człowiekiem? Czy dalej ma prawa wyborcze, paszport, co z jego
    mieszkaniem? Trzeba natychmiast zmienić że człowiek ma dowolną ilość rąk!

    > https://www.edziecko.pl/rodzice/7,79361,29726094,dzi
    ecko-urodzilo-sie-z-trzecia-reka-na-plecach-byla-kro
    tsza.html

    Pisz natychmiast do autorów podręczników od anatomii, że się mylili!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!