eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-07 15:46:26
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.04.2024 o 09:44, Shrek pisze:

    > Nie twierdzi, jednocześnie go promuje. Czyli forsuje gorsze dla pacjenta
    > rozwiązanie. To chyba dostateczny dowód że istniej konflikt interesów?

    Gorsze od czego? Jak skręciłem nogę, to jeden chirurg radził gips, a
    drugi powiedział, że jak będę oszczędzał, to się silniejsze odrodzi.
    Wybrałem to drugie. Nie mam zielonego pojęcia, czy lepiej.

    > Trochę się dyskusja rozwinęła było o poglądach i wiedzy medycznej w
    > ogólności. Przypomnę jednak że gin to ma mieć jednak mocno większą
    > wiedzę o medycynie niż macanie cipek.

    Mam nadzieję.

    > Egzorcyzmy to gusła.

    ale co to zmienia?

    > Chyba że jakiś nawiedzony stwierdzi że to musi boleć (choć nie musi)
    > albo jeszcze lepiej że to kara za grzechy - trzeba było się nie kurwić
    > to by syfa nie złapała:P

    Boję się, ze to nie gwarancja. Można w różnych okolicznościach złapać.

    > Jest ginekologiem, to ma robić za ginekologa a nie ginekologa ale bez
    > antykoncepcji.

    A kalendarzyk?

    > Do prowadzenia ciąży też bym sobie oficera kościoła nie wybrał -
    > wyczuwam problemy już na etapie badań prenatalnych. Czyli mamy panią
    > ginekolog, co nie robi przy antykoncepcji i przy prowadzeniu ciąży. To
    > jeszcze półginekolog czy już ćwieć?

    Tworzysz problem, który następnie ofiarnie zwalczasz nawet bez
    uprawdopodobniana, że w ogóle istnieje.

    --
    (~) Robert Tomasik