eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-07 15:57:41
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.04.2024 o 15:48, alojzy nieborak pisze:

    > Na zasadzie doboru to chyba dostosowanie się do środowiska.
    > Powstawanie gatunków bardziej na drodze rozgałęzień/fiksacji kodu.

    I powodzenia w doborze naturalnyn tych co otrzymali lepsze mutacje w genach.

    > Chrześcijanie/kościół gadają coś w ten deseń: ST i NT jest opisem
    > relacji Bóg-człowiek.

    Mogą se gadać co chcą, nie zmienia tego że biblia to książka fantasy i
    jej związek z rzeczywistością jest bardzo symboliczny. Na przykład w
    historii o wygnaniu żydów z egiptu zgadza się w zasadzie to że był Egipt
    i żydzim bo ta akcja z morzem i to że zabłądzili na pustyni i szli tam30
    lat się już nie spina;). Więc nie - nie jest tak, że biblia nie stoi w
    sprzeczności z teorią ewolucji czy big bangiem (w sumie uczciwie mówiąc
    co do big bangu pewności też nie mamy, ale jestem pewien że to bliżej
    prawdy niz o brodatym dziadku co się z tym sześć dni męczył). Stoi w
    zasadniczej sprzeczności i jak papież twierdzi inaczej to znaczy że jest
    odklejony (w sumie nie ma wątpliwości że jest - i będzie coraz gorzej -
    starość się bogu nie udałam - o ile wierzyć w boga).
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!