  • Data: 2024-05-06 03:04:29
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-05-05, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Ale jakoś uciekasz, aby napisać otwartym tekstem co może być przedmiotem
    > klauzuli sumienia.

    Przecież jest to wyraźnie napisane w ustawie, którą sam cytowałeś.
    Przedmiotem są świadczenia zdrowotne. Dyspozycja informacją świadczeniem
    zdrowotnym nie jest.

    A dalej, Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej

    Art.2. 10) świadczenie zdrowotne - działania służące zachowaniu,
    ratowaniu, przywracaniu lub poprawie zdrowia oraz inne działania
    medyczne wynikające z procesu leczenia lub przepisów odrębnych
    regulujących zasady ich wykonywania;

    Naprawdę trudno uznać informowanie o wynikach badań za działanie
    medyczne.

    --
    Marcin