  • Data: 2024-05-06 21:50:54
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak mamy gadac o tej konkretnej zakonnicy skoro nie mamy pojecia jakie
    > jest jej zdanie?

    Możemy to estymować, żę skoro ubiór jest dla niej tak ważny to nie
    potrafi zawiesić nauk KK na kołku. A jaki jest poziom kleru w Polsce to
    sam napisałeś.

    > A co mają się aktywnie produkowac bo ktoś erdolniety coś palnął? Ani to
    > znacząca osoba ani jakiś autorytet.

    Jednak przedstawiciel kościoła. Jak pierdoli w imieniu kościoła to
    należałoby go wyprostować. Tyle że on nie perdoli - oni tak uważają
    tylko nie mówią o tym otwarcie.

    > Żeby oszukiwać/kłamać przy diagnostyce?

    Od razu oszukiwać - nie informować po prostu. Przynajmniej tak to sobie
    układają.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!