  • Data: 2024-05-06 06:40:35
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-05-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Funkcjonariusza KK.

    > No więc sam widzisz, że problem jednak ie jest "wydumany".

    W Polsce jest kompletna patologia, przynajmniej oceniając z mediów, ale
    my zdaje się dyskutujemy w szerszym kontekscie.

    > Pytanie bez sensu - mam i ma tak zostać (a w zasadzie moja żona, bo
    > przecież tak naprawdę to nie ja jej wybieram lekarzy).

    Oj wcale nie bez sensu. Jest dość oczywiste, że w jakimś stopniu
    zaufałbyś nawet takiemu lekarzowi (vs sam prowadził ciąże żony/z żoną),
    czyli sam wiesz, że przesadzasz w drugą stronę.

    > A widziałeś jakieś stanowisko kościoła które by krytykowało taką
    > postawę? A nie jest ona wcale jakaś wyjątkowa. Ba... to się zdarzało i
    > to nie raz że w ten sposób katofaszyści przeciągali sprawę aż wyszło
    > "okienko czasowe" na aborcję. Jakoś kościół nie protestował.

    Nie widziałem, ale to nie znaczy, że wszedzie tak księża myślą. A, że
    zalezy to m.in. od stopnia zdziczenia lokalnych hierarchów to jestem
    całkiem pewien.

    --
    Marcin