    From: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakłócanie ciszy nocnej
    Date: Tue, 22 Apr 2008 04:35:25 +0200

    jaQbek pisze:
    > I poszło pisemko z administracji do
    > właściciela mieszkania, że pijemy i rzygamy na klace, zakłócamy spokój i
    > demolujemy klatkę schodową.

    W takich przypadkach zawsze przypomina mi się film "Memento". Świetnie,
    choć niezamierzenie, oddaje sposób działania biurokracji.

    Rzecz o człowieku dotkniętym brakiem pamięci, pamiętał (dosłownie) kilka
    ostatnich minut, nie zapamiętywał twarzy, nie pamiętał co się wcześniej
    wydarzyło. Rzeczy wg. niego istotne zapisywał na karteczkach, notatkach,
    tatuował na ciele. I wychodziły z tego kurioza, bo każdy najmniejszy
    błąd w ocenie skutkował kolejnym błędem interpretacji. Potem kolejne
    błędy się nawarstwiały.

    Przypadkowo nabrał podejrzeń do jedynej życzliwej mu osoby, która go nie
    oszukiwała. Zanotował, by na nią uważać. Potem wersja tej osoby nie
    zgadzała się z wersją kolejnej, co wg. niego było dowodem kłamstwa. Na
    końcu ją zabił jako akt zemsty za wyimaginowane krzywdy.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.