  • Data: 2008-04-22 07:12:01
    Temat: Re: Zakłócanie ciszy nocnej
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Kwi, 00:30, roni_ <r...@g...com> wrote:
    > Dzisiaj właściciel mieszkania dostał wezwanie do rady osiedla. Na
    > spotkanie poszła moja mama która go reprezentuje (wujek jest we
    > Francji). Dowiedziała się, że sprawa przeciwko nam jest w toku, paru
    > sąsiadów złożyło skargi (ponoć niepierwszy raz) i czeka nas wezwanie
    > do sądu. Policjant poinformował ją, że możemy dostać grzywnę do 5 tys.
    > złotych. Jakby tego było mało z dniem jutrzejszym (a właściwie teraz
    > już dzisiejszym) ma być zebranie rady osiedla i podjęty wniosek o
    > eksmisję (!) właściciela i wylicytowanie mieszkania!!!

    Tzreba zrobic dwie rzeczy. Pierwsza to jak radza zajrzec do statusu
    osiedla czy tez rady i tam przeczytac czy rada ma mozliwosc od razu
    skierowania do sadu czy musi najpierw sprawdzic sytuacje (na moim
    osiedlu tak jest, komisja z administracji fatyguje sie 3 razy dla
    potwierdzenia stanu faktycznego). Dwa przejsc sie na policje i
    poprosic o notatke od policjantow o bezzasadnych wezwaniach i stanie
    jaki oni zastawali.
    Nie moge jakos uwierzyc ze bez zadnych wczesniejszych ostrzezen rada
    osiedla podejmuje sobie ot tak decyzje o eksmisji i sprzedazy lokalu.
    Jesli rzeczywscie ta kobieta to jakas szycha i tylko daltego robi sie
    taki raban to uderzyc do mediow. One lubia politykierow ktorzy sa
    psychiczni i zalatwiaja swoje prywaty. Jak sie nie da w lokalnych to
    do ogolnopolskich.