  • Data: 2008-04-22 19:47:37
    Temat: Re: Zakłócanie ciszy nocnej
    Od: "|<onrad" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Kubiak pisze:

    > Tak na przyszłość: albo spoiler warning, albo ROT13.

    Tyle ze w memento cala akcja jest odwrocona. Zaczyna sie od ostatniej
    sceny w ktorej zabija tego goscia. i potem cofamy sie po kawalku do tego
    dlaczego go zabil

    Rzecznik imo nic wielkiego nie zdradzil. Ze nabral podejrzen to ok, ale
    nie wiesz czemu (a ja przyznam ze nie pamietam, choc film widzialem juz
    3 razy, niezle zakrecony i naprawde polecam)

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';