  • Data: 2006-08-09 13:21:46
    Temat: Re: Zakaz wnoszenia własnego jedzenia w kinach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    kam wrote:

    > a musieli? - patrz zasady stosowania regulaminów

    Patrzę, patrzę. Musieli. Nakaz kupowania kinowego jedzenia jest
    ewidentnie sprzeczny z obyczajem, rażąco narusza moje interesy
    (przychodzę do kina na film, a nie do ich bufetu) i jest typową klauzulą
    niedozwoloną - może ja np. z jakichś przyczyn (zdrowotnych czy
    religijnych) nie mogę jeść tego syfu z kinowego bufetu, a głodny jestem.

    Co więcej te postanowienia nie są mi znane przed zawarciem umowy - póki
    co jeszcze przed kasami nie widziałem takich informacji, regulamin
    wymaga jedzenie tylko ich syfu - to też wyraźnie jest określone jako
    klauzula niedozwolona. Podobnie jak uzależnianie zawarcia umowy od
    zawarcia innej umowy nie mającej z nią bezpośredniego związku.