  • Data: 2006-08-09 13:13:48
    Temat: Re: Zakaz wnoszenia własnego jedzenia w kinach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    jerry wrote:

    > Jednak personel kina może ODMóWIć ci wstepu na salę bez okazania
    > zawartości plecaka, torby, torekbi, etc.

    Podstawa prawna?

    > W kinach regulamin bazuje na regulaminie imprez masowych. Podobnie idąc

    Ale kino pod imprezę masową nie podpada, więc nie obowiązują przepisy
    dotyczące imprez masowych.

    > na koncert ochrona na bramce nie ma prawa zmusić cie do okazania
    > zawartości plecaka jednak ma PRAWO nie wpuścić cie na koncert gdy tego
    > nie zrobisz MIMO ZE KUPILES BILET!!!!!

    Ale to wynika z przepisów o imprezach masowych. A kino, tak samo jak
    supermarket, imprezą masową nie jest.

    > Ochrona w hipermarkecie także nie ma prawa zajrzeć ci do plecaka czy

    Tu się zgadzam - nie ma prawa :)

    > torby, i w sytuacji gdy nie chcesz pokazać zawartości wzywana jest policja.

    A niech sobie wzywają - potem będą odpowiadać za nieuzasadnione
    zawracanie głowy policji.

    W każdym razie zatrzymać mnie nie mają prawa i przy próbie zatrzymania -
    albo wezwanie policji, albo zastosowanie obrony koniecznej.