  • Data: 2006-07-27 05:58:09
    Temat: Re: Zakaz konkurencji - POM?CIE!:))
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ea9ivq$5s3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Rozumiem że mówimy o sytuacji gdy stosunek pracy już ustał?

    To znaczy ona jeszcze tam pracuje, ale poniewaz chce sie zwolnic to
    przedmiotem moich rozwazan jest sytuacja juz po owym zwolnieniu. Moja
    fryzjerka chcialaby razem z kolezanka pracowac na terenie tego miasta, ktore
    jest objęte zakazem wg umowy. Niby to aglomeracja slaska gdzie jedno miasto
    plynnie przechodzi w drugie, ale powiedzmy ze mam tu na mysli moje prywatne
    interesy - nie chce mi sie zapieprzac do fryzjera na drugi koniec Sląska:-))

    > Po pierwsze umowa jest nieważna.

    Nieważna bo?:-) Zabawne jest to, że moja fryzjerka byla z ową umową u radcy
    prawnego po poradę i ten stwierdził, ze umowa jest prawidłowa i że nic sie
    nie da zrobic.

    > najmniej określonej w art. 101 [2] §3 kp - ten 1000 zł z umowy jest
    > żałosny.

    Tez tak sadze.

    > A po trzecie ten pracodawca co wymyślił taką umowe to jakiś idiota.

    Tu sie zgadzam.
    Reasumując - ona moze tak po prostu olac tę umowe i robic swoje - czytaj
    pracowac na terenie miasta X bez strachu, ze bedzie musiala babsztylowi
    wrednemu zapłacić owe 40k, czy gdzies dochodzić jej unieważnienia?

    HaNkA