  • Data: 2006-07-27 06:47:16
    Temat: Re: Zakaz konkurencji - POM?CIE!:))
    Od: Robert <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > Hello,
    >
    > Mam do Was prośbę. Co prawda jestem po konsultacjach telefonicznych ze
    > Sternem {pozdrowka i wielkie dzięki}, ale co dwie głowy to nie jedna. Moja
    > fryzjerka, dziewczyna po zawodówce, podpisała 2 lata temu, najbardziej
    > idiotyczną umowe o zakazie konkurencji o jakiej słyszalam. Chciałabym pomóc
    > jej sie wyplątac z tego, ale jestem na to za cieńka więc cała nadzieja w
    > Was. Interesujace fragmenty umowy to 4 paragrafy:
    >
    > § 1
    > Pracownik w związku ze swoim zatrudnieniem u Pracodawcy od
> [...]

    Ja bym sie czepil alternatywy łącznej (chyba sie tak nazywa -
    niepamietam) "LUB". Z logiki dla prawnikow.

    A LUB B jest prawdziwe gdy:
    1. A jest prawdziwe,
    2. B jest prawdziwe,
    3. A i B jest prawdziwe.

    Znaczy po mojemu jesli wypelnila warunek A to warunek zdania logicznego
    zostal spelniony mimo nie spelnienia warunku B.

    Chyba ze w umowie jest np "oraz" tylko niedokladnie napisalas.

    pzdR.