  • Data: 2002-12-07 21:03:55
    Temat: Re: Zakaz konkurencji
    Od: "Marcin N \(Szpak\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Walkowiak" <j...@m...put.poznan.pl> wrote in message
    news:Pine.LNX.4.44.0212072034180.11205-100000@fantho
    m.math.put.poznan.pl...

    > Jestem pracownikiem pewnej firmy z ktora podpisalem "Umowe o prace".
    (...) cut
    > ale obowiazuje mnie zapis wynikajacy z "Umowy o prace"
    > w ktorej jak napisalem powyzej, tez znalazl sie punkt o zakazie,
    > ktory w zaden sposob nie odnosil sie do osobnej Umowy ?

    Wedlug mnie nie, poniewaz z przepisow Kodeksu Pracy (dokladniej: art. 101(1)
    par.1) wynika iz zakaz konkurencji musi byc okreslony w odrebnej umowie (niz
    umowa o prace), wiec zakaz konkurencji zawarty w umowie o prace nie
    obowiazuje pracownika...
    ... ale glowy sobie uciac za to nie dam ...

    pozdr
    M.