  • Data: 2008-08-27 14:06:51
    Temat: Re: Zakaz konkurencj w przypadku działalności gospodaczej.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g93l0g$eji$2@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Używałeś argumentów mniej więcej takich:
    > - KP jest potrzebny, a jak się nie podoba, to nie trzeba z niego
    > korzystać. Co jest nieprawdą w świetle tego, że nie można omijać KP przy
    > pewnych rodzajach prac.
    Lepiej byś zacytował, pamięć, widzę, już nie ta... ;)
    A z tym światłem, to już w ogóle bez związku i sensu. Nie tyle przy pewnych
    rodzajach, co na pewnych warunkach. KP jest potrzebny gdy praca ma być
    wykonywana na pewnych określonych warunkach (o tym we wspomnianym artykule).
    Nigdzie nie znajduję przymusu zatrudniania w tych warunkach. Jak ktoś chce,
    to może w innych. No, chyba, że komuś się marzy kierownictwo, wydawanie
    poleceń służbowych, wyznaczanie miejsca i czasu wykonywania pracy, kary
    dyscyplinarne itp., itd. Wtedy won pod kodeks.

    --
    Jotte