eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZagubiona karta gwarancyjna › Re: Zagubiona karta gwarancyjna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!aotearoa.belnet.be!news.belnet.be!feed.xsnews.nl!border-1.ams.xsne
    ws.nl!tudelft.nl!txtfeed1.tudelft.nl!multikabel.net!newsfeed10.multikabel.net!f
    eeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.n
    ewshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
    pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Subject: Re: Zagubiona karta gwarancyjna
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <o...@p...opteris.pl> <hvj9ti$rgn$1@news.onet.pl>
    <hvjb99$8cj$1@newsfeed1.man.lodz.pl> <hvjdvr$79i$1@news.dialog.net.pl>
    Date: Sun, 20 Jun 2010 00:38:26 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
    Organization: Jurajska jaskinia
    Message-ID: <o...@p...opteris.pl>
    User-Agent: Opera Mail/10.53 (Win32)
    Lines: 50
    NNTP-Posting-Host: 83.15.160.115
    X-Trace: 1276987124 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19184 83.15.160.115:56494
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:643235
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 19-06-2010 o 23:46:59 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > W wiadomości news:hvjb99$8cj$1@newsfeed1.man.lodz.pl live_evil
    > <u...@o...pl> pisze:
    >
    >>> Cóż...albo się kupuje laptopa albo zabawkę. Ty kupiłeś zabawkę no i
    >>> niestety się "spsuła".
    >>> Bez karty gwarancyjnej będzie problem, chociaż możesz spróbować na
    >>> podstawie faktury. Jak trafisz na życzliwego pracownika to uzna.
    >>> Następnym razem kup jednak laptopa: IBM, Dell, Fujitsu-Simens.
    >> Do reklamowania z tytulu niezgodnosci towaru z umowa nie jest potrzebna
    >> karta gwarancyjna.
    > Ty chyba nie umiesz czytać ani rozumieć.
    > On kupił "na firmę". Klauzula niezgodności towaru z umową dotyczy
    > wyłącznie sprzedaży konsumenckiej.
    > Nie dość że kupił dziadostwo, nie dość że niczym dziecko zgubił ważny
    > dokument, to jeszcze spieprzył sprzęt i chce teraz "kombinować".
    >
    Jak niby spieprzylem?? :| Wada na plycie to wada stwierdzona ogolnie - po
    prostu HP postanowil byc ekologoczny i do cyny przstal dodawac jakiegos
    tam mineralu, przez co luty nie przewodza pradu jak powinny. Seria TX
    szczegolnie ma ta wade... Zatem gdzie niby spieprzylem?? Ja to lutowalem?!

    Spieprzylem sprawe, bo zgubilem karte gwarancyjna... Tu sie zgodze, ale
    zebym cokolwiek psul?! Mi laptop potrzebny jest do codziennej pracy -
    gdyby nie to, to juz dawno poszedlby do serwisu.

    --
    SprzedamTO.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1