eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŻagiel, warunkowe rozwiązanie umowy - czy to jest oszustwo? › Re: Żagiel, warunkowe rozwiązanie umowy - czy to jest oszustwo?
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Żagiel, warunkowe rozwiązanie umowy - czy to jest oszustwo?
    Date: Thu, 14 Apr 2005 21:06:46 +0200

    Użytkownik "piwar" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    news:d3kdjb$ifo$1@news.onet.pl...

    Moim zdaniem nie ma znaczenia, kiedy sobie to bank zaksięguje, tylko
    kiedy faktycznie wpłynęły środki do banku. Przecież, gdyby przyjąć inną
    interpretację, to bank mógł by przez tydzień powstrzymywać się od
    księgowania ("co nie jest zabronione, jest dozwolone") a potem wszystkim
    ponaliczać odsetki karne. czysty interes.

    Przypominam sobie, ze na przykład w BPH dawniej zdarzały się tego typu
    sytuacje. Przelew od mojego pracodawcy wychodził 1-go. Gdy sprawdzałem
    na kocie 2-go, a czasem i 3-go, to pieniędzy nie było. Ale nagle po
    kilku dniach pokazywała się wpłata z datą naliczenia 1-go. Ostatnio nie
    zauważam takich poślizgów. nie wykluczone, że mają zintegrowany system z
    ELIXIR-em i to następuje automatycznie.