  • Data: 2002-12-01 22:41:18
    Temat: Re: Zadatek?
    Od: "Baton" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:asdqn2$ibt$1@absinth.dialog.net.pl...
    > osobiscie nie podarowalabym takiego zachowania dla samej proformy by na
    taka
    > oszustke inni nie trafili kolejnym razem...ja juz bym podeslała kogos by
    > zrobic z kobietka umowe zadatkowa ....wyszloby jej bokiem ...hmm oburzona
    > ,ze ludzie sami toleruja bezprawie eh ...

    Dlaczego uparcie twierdzisz, ze zostalas oszukana. Juz kilka osob napisalo
    Ci ze sprzedawczyni postapila zgodnie z prawem. Sama jestes sobie winna.
    Odnosnie ksiegowania zadatku/zaliczki to expertem nie jestem. Jest to jednak
    sprawa drugorzedna i nie majaca wiekszego znaczenia. Sprzedawczyni rownie
    dobrze moze nie ksiegowac oficjalnej sprzedazy itp. ... nic na to nie
    poradzisz, jedyne co mozesz zrobic to skarge/donos do US...

    pozdrawiam

    Baton