eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŻądanie dewelopera do wczesniejszej wplaty, czy bezprawne ? › Re: Żądanie dewelopera do wczesniejszej wplaty, czy bezprawne ?
  • Data: 2007-03-11 13:36:11
    Temat: Re: Żądanie dewelopera do wczesniejszej wplaty, czy bezprawne ?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    <g...@o...pl> wrote in message
    news:1173618339.427183.43370@j27g2000cwj.googlegroup
    s.com...

    >Wg mnie zapis w harmonogramie mowiacy o wplacie do 15 kwietnia po
    >ukonczeniu stanu surowego, nie uprawnia dewelopera do egzegowania
    >wplaty przed 15 kwietnia.

    do 15 kwietnia to do 15 kwietnia, a nie po 15 kwietnia. Każdy termin przed
    15 kwietnia jest jak najbardziej terminem do 15 kwietnia.
    To tak gwoli ścisłości.

    > Zapis ten nie stanowi iz wplata musi byc
    >dokonana zaraz po wykonaniu stanu surowego.
    >Czy mam racje, czy istnieje podstawa prawna na ktora moglbym sie
    >powolac negujac żadanie dewelopera ?

    Ten zapis mówi, że zobowiązujesz się wpłacić pieniędze do 15 kwietnia pod
    warunkiem wykonania przez developera stanu surowego.
    Ten zapis nie precyzuje kiedy masz te pieniędze wpłacić. Mają one zostać
    wpłacone w terminie czyli pomiedzy dniem w którym stan surowy został
    wykonany a dniem 15 kwietnia. Dzień wpłaty nie jest określony i developerm
    nie może go określić ani skrócić terminu.
    Jego pismo nie ma najmniejszego sensu.
    Podstawą prawną jest sama umowa i jej interpretacja.