    From: a...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zadam przywrocenia kary smierci
    Date: 2 Jul 2003 18:48:41 +0200

    > Użytkownik a...@p...onet.pl napisał:
    > [..]
    >
    > W jakim kraju dostajesz zawiasy jak ktoś ginie? Bo nie w Polsce.
    > Popatrz na ostatni wyrok dla kierowcy co zrobił karambol  - 8 lat.
    >
    > Arek
    >
    > --
    > http://www.elita.pl/hipnoz

    Chba nie przeczytałeś dokładnie. Właśnie napisałam, że okoliczność, gdy ktoś
    ginie w wypadku, a przy tym sprawca był w stanie nietrzeźwości (już ponad 0,5
    promila), czy np. nie ma czystej karty karnej, przemawia za tym żeby orzec
    karę pozbawienia wolnści bez zawiasów. Wydając wyrok zwraca się także uwagę na
    skutki czynu, ofiarę itd. Jest różnica między wjechaniem w grupkę dzieci i
    spowodowaniu śmierci kilkoro z nich, a potrąceniu ze skutkiem śmiertelnym
    pijanego człowieka, który nagle wtargnął nam przed koła.
    Poza tym karambol jest kwalifikowany z innego artykułu. Nie jest to wypadek,
    ale katastrofa-wyższe kary.
    Jasne, że coś takiego też może się nam przytrafić.